A-LAG | KLARA FÖR HOCKEYTVÅAN

VÅRA HERRAR ÄR KLARA FÖR HOCKEYTVÅAN!

Vilken resa. Vilket lag. Vilken säsong!

Segern ikväll och de viktiga 3 poängen innebär att vår ledning i kvalserien nu är ointaglig – och vi tar steget upp till Hockeytvåan!

Till våra spelare – ni har varit helt fantastiska. Med hjärta, kämpaglöd och en otrolig laganda har ni gång på gång visat vad det innebär att spela för varandra och för klubben. Ni är värda allt detta och mer!

Ett stort TACK till alla som varit med på resan:
🔥 Spelare
🔥 Ledare
🔥 Publik
🔥 Funktionärer
🔥 Sponsorer och alla runt omkring

Utan er – inget detta.
Nu blickar vi framåt…
I höst spelar vi hockey i Hockeytvåan – i Billingehov!

Vi ses där!

Lämna ett svar

Upptäck mer från Skövde Hockey Club

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa